Eller ring oss direkt på
Vårt verktyg gör det snabbt och enkelt att skapa exakt direktmarknadsföring
Nå exakt de du vill med ditt utskick. Filtrera på ålder, kön, boendeform, villa, flerfamiljshus, BRF, konsumtionskraft, fritidshus, storlek på bostad, våningsplan, barn/inte barn, antal rum, telefonnummer, gatunivå, postort, kommun, via kartverktyg, osv …
BOKA DEMOExempel på smart segmentering vi kan hjälpa er med
Du beställer exakt den mängd du vill ha. 23, 100, 10 000 utskick. Det är upp till dig.
Boka demoSkriv in objektnummer, kolla att det ser bra ut, välj hur många, klicka på Printa och Skicka. Vi levererar prospektet till dig på två arbetsdagar över hela Sverige.
BOKA DEMOAnnonser skapas direkt från centrala mallar. Behöver du en fönsterskylt? Skriv in objektnummer, kolla att det ser bra ut, klicka på Printa och Skicka. Vi levererar till dig på två arbetsdagar över hela Sverige.
BOKA DEMOVårt telemarketing-team hjälper dig med effektiv uppföljning. Vi kan boka möten, berätta om kampanjer eller bara påminna om ert event.
BOKA DEMOSmart integration där vi hämtar objektsdata automatiskt. Skapa utskick, prospekt, etc. med några klick.
BOKA DEMOVi har samlat de bästa databaserna för att ge dig Sveriges mest avancerade direktmarknadsförings databas.
BOKA DEMOExempel på smart direktmarknadsföring
Till Skeppsholmen fastighetsmäkleri levererar vi urvalssystem, TM-underlag samt DR-produktion i ett och samma system samt levererar även layouttjänster via vår driftavdelning, företrädelsvis för mer exklusiva objekt.
Vi levererar grafiskt material såsom objektsbeskrivning, DR, fönsterskylt, telemarketing etc till Svenska mäklarhuset. Detta levereras helt integrerat via ett partnerbolag ”Fox publish”. (40 kontor)
Det finns en hel del olika saker att ha i huvudet när du skapar enkampanj med direktmarknadsföring. Här är en kortare punktlista på vilka steg du bör ta för att lyckas med din kampanj:
För att kunna mäta din kampanj behöver du kunna sätta mål som faktiskt är mätbara. Vanliga saker som man ofta mäter är bland annat den totala kampanjkostnaden, kostnad per ny kund, intäkter och liknande.
Det finns en del regler gällande utskick och dessa skiljer sig dessutom en del beroende på om det handlar om e-post eller fysisk post eller telefonsamtal. Det kan vara värdefullt att använda sig av en kommunikationsbyrå som Optimal Kommunikation för att få hjälp med direktutskick och för att inte bryta mot några regler.
Adressdata köps in via diverse adresskällor beroende på vilken målgrupp som skall nås.
Registervård innebär att man genom olika aktiviteter kan underhålla information i ett dataregister.
För mäklare är direktutskick väldigt användbart eftersom de kan ta del av personuppgifter och adresser för den intressanta målgruppen och därmed rikta direktutskicket till de personer som tros vara intresserade.